sobota, 26 września 2015

Historia miłości

Oczywiście to nie mogło się udać. Od tygodnia przygotowywałam notkę o norweskich sposobach na zapuszczanie włosów tłumacząc samodzielnie norweskie informacje i przy około setnym podpunkcie stwierdziłam, że jestem już gotowa do opublikowania obszernej notki, kliknęłam więc "zapisz" i stwierdziłam, że wrócę jeszcze do niej następnego dnia by przeczytać ją ostatni raz i dopiero wtedy ją opublikować. Przez cały tydzień nie wyłączałam laptopa a tego dnia to zrobiłam. I notka zniknęła. Jestem zawiedziona!

Do włosów jeszcze wrócę, a tymczasem:


Legginsy allegro.pl - 14,99zł
Buty kupbuty.com - 49,99zł (Nadal do kupienia!)

Miejsce: Ski kommune, Norwegia


--------------------------------------------------------------------

Leggings allegro.pl
Sko kupbuty.com

Sted: Ski kommune, Norge

---------------------------------------------------------------------
Leggings allegro.pl
Shoes kupbuty.com

Place: Ski kommune, Norway


---------------------------------------------------------------------

HISTORIA MIŁOŚCI Nicole Krauss

To nie jest zwykły romans, to jedna z najlepszych książek jakie ostatnio czytałam. Tytuł w oryginale nie brzmi "The story of love" tylko "History of love" - także nie jest to opowieść, historyjka, ale Historia przez duże H, całe epoki miłości. O tym przynajmniej opowiada "Historia miłości" napisana przez, teoretycznie, Zvi Litvinoffa. Nicole Krauss wplotła fragmenty jego powieści wplecione w fabułę "Historii miłości". Czy na pewno jego powieści?
Brzmi skomplikowanie? Jest to powieść w powieści, a narratorów jest kilku.
Koniec porusza, ale właściwie cała książka jest wzruszająca. I często zabawna. Główny bohater ze względu na wiek jest raczej niecodzienny, ale poznawanie jego zwyczajów bywa ciekawe i pouczające. W ogóle cała książka jest wartościowa, ale nie chcę zdradzać zbyt wiele. Przewija się w niej wątek Polski choć akcja dzieje się zupełnie gdzie indziej. Głównym tematem powieści jest oczywiście miłość. Choć piękna bywa problemem, ale chyba nikt nie uważa, by życie poświęcone miłości mogło być stracone...
Czasami zagłębiając się w tę lekturę trzeba się skupić, by coś zrozumieć... Niedługo przeczytam "Historię miłości" jeszcze raz, i wiem już, że za każdym razem znajdę w niej coś nowego, zrozumiem ją inaczej, będę wiedzieć więcej, a może jeszcze mniej niż poprzednio... To powieść w powieści, w której narratorów jest kilku. Historia o poświęceniu całego życia miłości, nawet tej nieistniejącej albo istniejącej tylko w głowie...

POLECAM!
6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz